Administrarea de Personal

Gama completa de servicii pentru administrare de personal  

Administrarea de Personal

Administrarea de personal

Este consumator de timp si de resurse, mai ales in situatia in care numarul de angajati este unul considerabil si necesită departamente specializate, bine organizate, cu oameni bine pregătiți, și care, în majoritatea cazurilor, nu au nicio legătură cu activitatea de bază a firmei. Externalizarea acestei activitati reprezinta o solutie cu beneficii imediate, de buna calitate si fara costuri in plus.

Administrarea de personal poate crea adesea piedici in buna desfasurare a activitatii de HR.
Profita de beneficiile imediate ale companiei noastre specializata in administrare personal:

Beneficii externalizare administrare personal

- reducerea birocratiei in inregistrarea actelor.
- procesare ReviSal, cu respectarea normelor legale.
- cresterea productivitatii in procesarea documentelor de administrare personal.
- garantam confidentialitatea tuturor datelor prelucrate.
- eficienta din punct de vedere al reducerii costurilor directe si indirecte.
- informare continua in ce priveste modificarile legislative.
- transferul responsabilităţii şi eliminarea riscului legislativ.

Intocmire contracte, acte aditionale si decizii

- Intocmirea si gestionarea contractelor individuale de munca
- Pregatire acte aditionale si decizii diverse care aduc modificari la contractele individuale de munca
- Asistenta completa, in vederea redactarii clauzelor regulamentelor interne, Contractului Colectiv la nivel de unitate sau orice alte proceduri interne locale si de grup
- Intocmirea fiselor de post si evaluarea performantei angajatului

 

 

 

 

Administrarea dosarelor de personal

- Administrarea dosarelor angajatilor in conformitate cu prevederile legale
- Arhivarea documentelor de personal (initiale si curente): scanare documente, arhivare fizica, stocare.

Mentinerea relatiei cu autoritatile statului sau diversi furnizori

- Reprezentarea in comunicarea cu autoritatile de stat( ITM, Inspectia Muncii, etc)
- Inregistrarea contractelor individuale de munca noi, a actelor aditionale si incetarea angajatilor in registrul electronic de evidenta a salariatilor (REVISAL)
- Administrarea lunara a comenzilor si distribuirea tichetelor de masa, tichetelor cadou, tichetelor de cresa, etc

Eliberarea documentelor solicitate de angajati

- Intocmirea si eliberarea adeverintelor in urma incetarii angajatilor (adeverinta de vechime, adeverinta de somaj, nota de lichidare, etc.)
- Intocmirea si eliberarea adeverintelor solicitate de angajati (adeverinta - tipizat banca, adeverinta de salariat, adeverinta CAS, etc.) si a oricaror alte documente justificative.

In acest sens HRM Consult pune la dispozitie o persoana de contact cu care angajatii sa tina legatura si careia sa-i inmaneze orice tip de cerere si poate aloca temporar sau permanent un specialist de resurse umane la sediul clientului. Externalizarea activitatii de administrare personal inseamna asumarea, de catre HRM Consult, a intregului proces. Procesul de administrare personal inseamna acum rezultate concrete! Iti stam alaturi pentru o buna relatie companie-angajat si companie-autoritati, prin consultanta si solutii HR.

Lasa povara salarizarii si administrarii de personal in GRIJA NOASTRA ! Doresti mai multe informatii despre cum iti poti imbunatati activitatea? Contacteaza-ne!